Ik ga nu toch echt hoor!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nina Kortekaas - WaarBenJij.nu Ik ga nu toch echt hoor!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nina Kortekaas - WaarBenJij.nu

Ik ga nu toch echt hoor!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nina

29 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Dear friends and family,

Als allereerste het goede nieuws!! naar heeeeel lang wachten heb ik eindelijk mijn ticket geboekt. Op 10 Januari 2008 stap ik in Dusseldorf op het vliegveld, waarna ik via dubai in Oeganda aankom. Ik kan niet wachten tot het zover is, en ben de dagen toch echt wel een beetje aan het aftellen, ook al pik ik nu nog wel eventjes de leuke dingen hier in Nederland. Het nieuwe jaar is al weer bijna in zicht. Maar om jullie een beetje met oeganda kennis te maken is zijn hier eerst een paar leuke weetjes. De afstand van Nederland naar Oeganda bedraagt wel geteld ca. 6300 km ( vraag me niet precies hoe dat gemeten is) en de oppervlakte van Oeganda is ongeveer 5,8 maal zo groot als dat van Nederland. Ik moet er wel even bij zeggen dat de meningen hierover verdeeld zijn. En de beschikbare informatie op internet is erg verschillend. Tot zover eventjes de weetjes. Ik hoop jullie uiteindelijk meer over de cultuur te kunnen vertellen, wat ik persoonlijk erg interessant vind.

  • 03 Januari 2008 - 15:27

    Rosalie:

    He Nina! Heb je mail gelezen. Was al benieuwd of je nog in december naar Afrika was gegaan maar dat moet dus nog gebeuren ;) Ik wil je alvast heel veel plezier wensen en pas een beetje op jezelf! :)

    Zal af en toe kijken of er hier weer een berichtje op staat.

    Have fun!
    Rosalie

  • 06 Januari 2008 - 11:02

    Kristel:

    heey nina,
    spannnend zeg dat jij naar afrika gaat. heel veel plezier daar.
    ik ben nieuwsgierig naar je verhalen, dus ik zal wel je site af en toe lezen:)
    groetjes kristel

  • 08 Januari 2008 - 20:04

    Inge:

    Hoi Nina,

    Ik wens je echt heel veel plezier met je reis en ben heel benieuwd naar je verhalen die je gaat schrijven komende tijd. Ik wacht het rustig af en we houden zeker contact. Groetjes aan Kinobe.. Save trip...

    veel liefs Inge

  • 10 Januari 2008 - 16:57

    MIchel:

    Beste Nina, ik heb al je e-mail gelezen. Bij deze ook een goed 2008. Hopelijk krijg je een leuke tijd daar. We gaan zeker weten af en toe op de site een kijkje nemeen. :)

    Good luck,

    Michel

  • 25 Januari 2008 - 14:10

    Kim:

    He Nina,

    We willen wel graag wat meer verhalen dan dit hoor :)!. Ik hoop dat het goed bevalt in het weeshuis. Mijn plannen voor Tanzenia worden ook steeds duidelijker. Waarschijnlijk kom ik in een plaatsje terecht dat Ifakara heet. Je moet het maar opzoeken op internet.
    Heel veel plezier!!!

    X en een dikke knuf,
    Kim

  • 30 Januari 2008 - 21:11

    Leony:

    Wat geweldig Nina! Ik wens je een mooie tijd in Oeganda en ben erg benieuwd naar je belevenissen

  • 02 Februari 2008 - 23:46

    Oma:

    Nina,ik vindt het heel dapper dat je alleen zo ver van huis ja, alleen, ik heb al een paar mailtjes van je mogen ontvangen,pas leel goed op je zelf heel veel liefs van oop en van mij Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Deze tijd is nog heel erg spannend. Ik ben al een paar maanden bezig mijn reis naar afrika voor te bereiden, maar binnenkort gaat het toch echt gebeuren. Ik heb er super veel zin in!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 8198

Voorgaande reizen:

10 Januari 2008 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: