Foto's - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Nina Kortekaas - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Nina Kortekaas - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nina

18 Oktober 2008 | Oeganda, Kampala

Hoi Hoi,

het is alweer een poosje geleden dat ik iets op mijn website heb geplaats. Maar ik wil jullie in ieder geval even laten weten dat ik wat nieuwe foto's op de website heb gezet van mijn reis naar afrika. Ondertussen is er alweer zoveel gebeurd, en zoveel gepland.. een nieuwe reis naar afrika, staat alweer in de plannen...maar eerst even hard sparen en naar school
liefs
Nina

  • 29 Oktober 2008 - 08:51

    Leony:

    Wat leuk om weer wat van je te horen. Ik hoop dat op school alles goed gaat. Ik ben sinds augustus ambulant begeleider.Misschien kom ik je wel ergens tegen!!!Liefs Leony

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Deze tijd is nog heel erg spannend. Ik ben al een paar maanden bezig mijn reis naar afrika voor te bereiden, maar binnenkort gaat het toch echt gebeuren. Ik heb er super veel zin in!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 8191

Voorgaande reizen:

10 Januari 2008 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: