Het is bijna zover... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nina Kortekaas - WaarBenJij.nu Het is bijna zover... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nina Kortekaas - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nina

15 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen,

Hierbij mijn eerste bericht op mijn site. Met deze site ga ik proberen jullie allemaal een beetje op de hoogte te houden van mijn ontwikkelingen de komende tijd. Mijn eerste reis zal richting afrika zijn. Ik heb er ontzettend veel zin in, en kijk er ontzettend naar uit. Aangezien ik richting Afrika vertrek weet ik niet zeker of ik een goede internet verbinding zal aantreffen. Vandaar ook deze website, zodat als... ik internet heb jullie allemaal kan schrijven.

veel liefs

  • 16 December 2007 - 01:24

    Peter:

    Hallo Nina
    leuk deze site ik hoop veel berichten van je te lezen.

    groetjes Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Deze tijd is nog heel erg spannend. Ik ben al een paar maanden bezig mijn reis naar afrika voor te bereiden, maar binnenkort gaat het toch echt gebeuren. Ik heb er super veel zin in!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 45
Totaal aantal bezoekers 8196

Voorgaande reizen:

10 Januari 2008 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: